söndag 29 augusti 2010

Stockholmsveckan

Drinkar på Heaven 23.
Höstfest på Magasinsgatan.
Middag på Hoze.
Choklad från det söta paret.
SL's fantastiskt goda tiramisu.

Den här veckan har jag haft besök av två olika sällskap från Stockholm. Det har varit helt underbart! Jag längtar till slutet av september, för då kommer en annan stockholmare ner.

Det har varit många sena kvällar, och jag är så där lagom trött. Men mitt största problem är nu, hur i hela världen ska jag själv orka äta upp tiramisun och cheesecaken, som S&J har gjort. Och inte på tal om chokladen! Ja, här har vi dagens i-landsproblem!

2 kommentarer:

  1. OMG!!!!!!! Min Plommongurka är med i Jadore by Erica!!!!!!!!! Grattis!!!!

    SvaraRadera
  2. Hahaha... Jag kände att det var dags. Din Plommongurka saknar dig en massa!!!

    SvaraRadera