tisdag 2 februari 2010

Allén

Jag har någon slags förkärlek till cyklar, beats me why.

9 kommentarer:

  1. I stick to my theory.. /Linn

    SvaraRadera
  2. Men när cyklade du sist? ;O)

    SvaraRadera
  3. Annie, det var ett tag sen. Så fort snön har lagt sig, ska jag och min fina cykel ge oss ut på en tur. ;)

    SvaraRadera
  4. Sa du inte det förra året också? =P

    SvaraRadera
  5. Vilken tur att du har denna blogg då ;O)
    Vi blir väl dom första som får se dina första graciösa cykeltramp i vårljuset?
    Om jag kan så joinar jag dig, fast jag är mindre graciös... Haha, ;O)

    SvaraRadera
  6. Kenneth, ssssh!! ;)

    Annie, ja det kan vi göra när du är i GBG. Grymt!

    SvaraRadera
  7. Du är bäst Kenneth..you read my mind...

    SvaraRadera
  8. Känns som att det här inlägget, är det mest intressanta. Ska lägga upp ett inlägg någon gång framöver, bara om cyklar och min kärlek till dem. ;)

    SvaraRadera
  9. Ja gör det! Då kan vi alla analysera vad denna kärlek till tvåhjulingar faktiskt betyder

    SvaraRadera