torsdag 22 april 2010

Avgiftning

Vill ha!
Vill ha!

Hör och häpna, jag ska genomgå en detox i två veckor. Och detta innebär inga bakelser, snacks, skräpmat eller godis. Varför? Jo, jag ska först avslöja en hemlighet, jag älskar fet mat och bakelser!! Jag äter minst ett bakverk om dagen och får jag chansen tar jag ett/flera till. Kycklingsallad eller en fet grillad entrecôte, utan att blinka väljer jag entrecôten! Fruktsallad eller fruktpaj, pajen så klart, såvidare det inte är fruktsallad med gräddglass, bärsås och riven choklad. Ja, ni förstår. Mitt mål är helt enkelt en lite sundare kost med mindre sockerintag.

Jag är inne på min fjärde dag, och känner redan hur det kittlas i gommen. Fokusen är inte på topp och mitt sockerbegär skriker efter tårtor och bakelser. Abstinens?!

- Hi, my name is Erica and I'm a sugar addict!

2 kommentarer:

  1. Lycka till sis! Seriöst, jag menar det. Du kommer behöva all lycka i världen för att kunna genomföra det hahahha. Jag känner dig!!!!! Men du har varit mycket duktig. Pussssss

    SvaraRadera
  2. DU!!! Hahaha.. ja, du känner mig alltför väl.

    SvaraRadera