lördag 3 april 2010

Pedaling

Jacka H&M, jeansskjorta pojkvännens, klänning Acne, leggings Ginatricot, skor Acne, accessoar min röda cykel.
Påskfint
Tips: Jeansjacka från Acne. Om jag inte redan har 2 jeansjackor liggande hemma, skulle jag definitivt slå till.
Dagens köp från Dagmar.
Stans bästa sushi, Sushi Yama på Kungsportsplatsen. De som känner mig, vet att jag sällan äter sushi i Göteborg. Anledningen är att det finns alldeles för få ställen där de har bra utbud på fisk, samt att riskuddarna tenderar att bli tok för stora. Men hit går jag när jag är sugen på sushi.
På Sushi Yama är riskuddarna perfekt stora, här har de svärdfisk, kammussla, smörfisk, bläckfisk etc. Förut hade de även marulk (väldigt gott) och toro (en favorit), synd att de har slutat med det. Varför det är så svårt att hitta pilgrimsmusslor och sötvattensräkor i Göteborg är ett mysterium för mig.
Gyoza - delicious
Lördagsgodis från 4-Gott

Vilken härlig dag! Fantastiskt väder och jag tog äntligen ut min cykel på en tur. Glad och jätte nöjd!

5 kommentarer:

  1. Yay! En efterlängtad tur på cykel. Hoppas att det blir många fler framöver.

    SvaraRadera
  2. Yes, men det var grymt jobbigt att cykla över bron. Min cykel är rätt tung. Det kommer att bli många många fler framöver. =)

    SvaraRadera
  3. Erica + cykel är inte längre en fantasi.... Beware Gothenburg....

    SvaraRadera
  4. Sashimi/sushi ær sjælvklart bæst på Nodee!!!!!

    SvaraRadera
  5. Kevin, you got that right!!

    Maizo, instämmer!! Och det är väldigt frustrerande, tur att det är "bara" 3 timmar till Nodee!

    SvaraRadera